کتاب/جزوه/فایل درسی/اموزش/تحقیق/پاورپوینت

فروشگاه فایل برای همه
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
نویسندگان
  • ۰
  • ۰

پاورپوینت تئوری انتخاب و کاربست های آن

پاورپوینت تئوری انتخاب و کاربست های آن
 

 

جزئیات و دریافت

 

دانلود پاورپوینت با موضوع  تئوری انتخاب و کاربست های آن ،
با فرمت ppt و در 25 اسلاید قابل ویرایش

بخشی از پاورپوینت :
تئوری انتخاب یک تئوری برای زندگی خوش و سالم است
دارای دو بخش است:
 1- بخش توصیفی:
- انسانها چرا و چگونه رفتار می کنند؟
- تمام مشکلات روان شناختی پایدار، ریشه در مشکلات رابطه ای دارند.
- عامل اصلی مشکلات رابطه ای کنترل گری است
2- بخش تو صیه ای ( واقعیت درمانی):
- کسی را کنترل نکن، تن به کنترل نده
- همواره در حال انتخابی
مسئولیت انتخاب های خودت را بپذیر
- دائم خودت را ارزیابی کن
سه باور نادرست روان شناسی کنترل بیرونی
باور اوّل:  رفتار من همواره واکنش یا پاسخی است به محرک های بیرونی.
باور دوّم: من می‌توانم دیگران را وادار کنم کاری را که مایل نیستند انجام دهند را انجام دهند و دیگران نیز می‌توانند فکر، عمل و احساس مرا رقم بزنند.
باور سه: من وظیفه اخلاقی- اجتماعی دارم که از افراد انسانهای بهتری بسازم، بنا بر این مسئولیت اخلاقی من حکم می کند که به هر طریقی (اعم از تهدید، تمسخر، طعنه، گوشه و کنایه مستقیم و غیر مستقیم، تنبیه و یا حتا پاداش) آنها را ترغیب کنم تا چیزی که من فکر می کنم درست است را انجام دهند.

  • ۰۰/۰۳/۱۰
  • PDF_sara PDF_sara

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی